søndag den 11. december 2016

Billet til kærlighed - serie på DR

Billet til kærlighed er serien på DR hvor folk får til opgave at skaffe en partner til en rejse. De åbner en kuvert med to billetter - den ene forsynet med deres eget navn, og så navnet på deres rejsepartner. De har så 72 timer til at finde en person med dette navn, som de bagefter skal på en rejse med.
Faste læsere vil stensikkert vide, at jeg er tilhænger af nye veje til at finde kærligheden. Gift ved første blik var en af disse muligheder, og Billet til kærlighed er så en anden variant.

Jeg vil ikke spoile handlingen, for jeg er selv ved at se serien, som er på 6 afsnit, men jeg synes ideen er spændende.

Dog synes jeg det var sjovt, at da en kvinde fik navnet Michael Jensen gik hun på Facebook. Jeg undrede mig over, hvorfor ikke hun straks gik på Krak. Det var min første tanke, og der er i hvert fald 1000 mænd, som hedder Michael Jensen. Du får oven i købet resultaterne vist efter geografisk lokation, og kunne derfor afsøge territoriet ud fra logiske sammenhænge med vedkommende.

Sjovt nok var der en mand, som fik Louise Nielsen. Jeg kender en sådan person, som godt nok efterfølgende har skiftet sit efternavn, men sjovt tilfælde...

Du kan se mere om serien, og se den online herfra: http://www.dr.dk/search/Result?query=billet+til+k%C3%A6rlighed

Se serien, og kom gerne med din kommentar om nye måder at date på. Det kan måske tjene til inspiration til nye artikler, så alt er velkomment.

Fortsat god søndag herfra. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar