lørdag den 27. august 2016

En rigtig god bog alle burde læse - også mænd...

Bogen købt på Amazon
Der er bare nogle gange hvor jeg er rigtig glad for, at jeg er nysgerrig, for grunden til jeg købte denne bog var faktisk at en forbindelse delte et billede af den på Instagram, og sagde det var en rigtig god bog. Det gjorde mig nysgerrig, og det har jeg bestemt ikke fortrudt.

Bogen indeholder mange konstateringer hvor vi mænd bare må erklære 'guilty as charged' til flere af punkterne - og på dét punkt kan bogen også med fordel læses af mænd. Ikke kun for at opnå viden jeg tidligere har nævnt i stil med filmen What Women Want, men ganske enkelt fordi det kan være meget interessant at få sat fokus på tanker set med kvindelige øjne.

Det kræver naturligvis mod og selvindsigt at turde kigge indad. Hvad tiltrækkes vi af? Hvorfor er vi mænd altid interesserede i det vi IKKE kan opnå? Spørgsmålene er mange, og bogen giver svar på dem alle.

I krig og kærlighed gælder alle kneb, lyder det gamle ordsprog. Det er ikke forbudt at kende modpartens argumenter og teknikker, og blive klogere både på hvordan vi selv, men også vore partnere reagerer - og hvorfor.

Så hvis du mangler en rigtig god bog at tage med på en ferie sydpå, eller bare godt vil hente lidt inspiration til kærligheden, og kan læse engelsk, så vil jeg varmt anbefale dig bogen.

Du kan læse mere om den på Amazon via linket i billedteksten. Det er IKKE et affiliatelink, men blot et link direkte til bogen.

God weekend herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar