onsdag den 23. april 2014

Debatten om dyresex

Jeg har allerede kommenteret forslaget om en ny lov der skal forbyde dyresex ovre på min politiske blog. Her på denne blog må jeg imidlertid kaste et lille hjertesuk. Hvor er det dog deprimerende, at nogle bliver så perverse, at de udnytter dyr til sex.

Jeg er et meget tolerant menneske. For min skyld må to mænd, to kvinder, to kvinder og en mand eller to mænd og en kvinde, eller en hvilken som helst anden kombination af velvilligt indstillede mennesker dyrke den form for sex de lyster.

Det rører mig ikke det fjerneste hvilke præferencer folk har, så længe det foregår lovligt mellem folk over den sexuelle lavalder og på en måde de selv er stemt for...

Men hvordan DYR nogensinde kommer ind i billedet går langt over min forstand!

Sex bør nydes kærligt mellem folk der ved hvad de har med at gøre, og det burde bestemt ikke være nødvendigt at lave nye love dér hvor almindelig sund fornuft burde kunne regulere adfærden.

Vi mennesker praler af at være civiliserede, men engang imellem har jeg mine tvivl...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar