tirsdag den 18. september 2012

Lynkonkurrence på Websexolog.dk

Der er en konkurrence på Websexolog.dk arrangeret af sexolog Maj Wismann som jeg for nylig omtalte på den private blog i artiklen Sexolog og Parterapeut Maj Wismann.

Konkurrencen løber indtil i morgen, onsdag den 19. september kl. 12, og du kan læse mere om konkurrencen herfra: http://websexolog.dk/vindbogenlivsstrategier/.

Jeg har skrevet følgende kommentar i konkurrencen:

Alle er vilde med Dr. Phil, så bogen Livsstrategier vil jeg the gerne vinde. Jeg burde vælge kurset Kvindens seksuelle univers for jeg har altid været mest nysgerrig efter at se sex ud fra det kvindelige perspektiv, men jeg vælger alligevel at satse på kurset Single – på den fede måde, for ganske som jeg var selvsikker I eksamenssituationer som ung, så har jeg, når jeg skal være helt ærlig, nok mest brug for at tackle det at score igen fra det nye perspektiv som det kursus lader til at give, nemlig ved først at være fuldkommen I pakt med den nuværende status.


Jeg har fuld tillid til at Maj Wismann er præcis den inspiration alle har brug for, og hendes 16 kurser kan på hver sin måde give dig inspiration i din hverdag og din virkelighed.

Så skynd dig ind på siden og giv dit bud inden kl. 12 i morgen. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar