tirsdag den 4. oktober 2016

Dating - gode tips til bedre dating

Der kan siges meget om dating. Et er sikkert: ens perspektiv på dating skifter i takt med, at man selv bliver ældre. Vi får alle nye værdier og nye tanker efterhånden som vi enten har fået børn, børnene er blevet større, og får det stensikkert også den dag de er gamle nok til at flyve fra reden - og sådan er det. Livet har sine faser.

I takt med at vi bliver klogere, bliver vi samtidig klogere på hvad vi IKKE ønsker i vores liv. Dog kombineret med, at vi bliver rundere på andre områder.

Jeg så for kort tid siden en kvinde på Twoo, som jeg kender i forvejen. Hun bryder sig ikke om erotisk literatur, men svarer til gengæld, at hun har et åbent forhold til sex. Det er jo helt fint. Da jeg er vild med erotisk literatur, er jeg jo typen, som kunne finde på, at læse op af den slags, fordi det måske giver en helt anden stemning end selv at skulle læse, når nu hun ikke er nogen læsehest.

Det kan jo være romantisk at dele stunder på denne måde, hvor man supplerer med de talenter man selv er bedst til. :-)

Samtidig skal vi så også bare lære, at acceptere, at vi nok aldrig bliver 100% enige med alle vi støder på. Der VIL være områder hvor vi er uenige - og det kan faktisk være med til at sikre et langt bedre forhold, at vi ikke KUN søger en partner som ligner os fuldt og helt.

Jeg så en anden sjov søgning, for der var en kvinde på 47 som søgte en mand i alderen 46-52. Skide være med 43-årige. Skillelinjen var 46. Basta. Fair nok, hvis hun tror hun kun kan få det godt med en som er SÅ jævnaldrende, men jeg må nu sige, at jeg altid har haft det bedst med en partner som var MINIMUM 3-4 år ældre - også selvom der kunne dukke en undtagelse op i fremtiden. Det ved man aldrig. Vi må have et åbent sind over for mulighederne.

Men jeg tænkte lige jeg ville dele et par tanker, og håber du kan bruge dem. Din kommentar om dating er velkommen. Måske kan vi andre lære noget af det DU har oplevet, så hold dig ikke tilbage med DINE erfaringer. :-)

Der findes flere gode steder at date:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar