torsdag den 4. august 2016

Skilsmisser kan undgås - hvis I begge kæmper for det samme sammen

I går skrev jeg en vigtig artikel på den private blog med titlen "Skilsmisser er som plastre - riv dem hurtigt af!". Hvis du ikke fik læst artiklen, så klik på titlen, så du kan få det hele med.

Der er vigtige lektioner i dette. Hvis I er enige om, at få mere ud af jeres ægteskab, og I gerne vil genfinde gnisten, så KAN det lykkes. Men I skal arbejde for det. I skal vise hinanden, at I betyder noget for hinanden. Ellers er kampen omsonst - og resultatet uundgåeligt.

Da jeg skrev Kend din kæreste var det netop for at give alle et godt værktøj til at genfinde kærligheden. Om det er mine pædagogiske evner, der ikke har været gode nok i forhold til at markedsføre relevansen, kan jeg kun gisne om, men det er forbavsende få, som har takket ja til en e-bog til kun 49,- En brøk af prisen på terapitimer hos en sexolog eller en parterapeut. Ligeledes en meget lille udgift set i forhold til udgiften forbundet med en skilsmisse.

Anyway, så handler det om jeres kærlighed til hinanden, og herfra skal lyde et varmt ønske om en rigtig god weekend til jer alle. :-)

PS: Kommentarfeltet bider ikke, så lad mig høre fra jer, hvis der er noget jeg kan hjælpe jer med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar