torsdag den 31. december 2015

Godt nytår

Herfra skal der i dag lyde et varmt ønske om et rigtig Godt nytår til alle bloggens læsere. Jeg håber I alle vil gøre en ekstra indsats for dels at følge bloggen, når jeg skriver nye indlæg, men også lave de øvelser, og tænke de tanker jeg anbefaler. 2016 kan blive et kærlighedens år for jeres parforhold, hvis I investerer tiden i nærvær og gensidig nydelse af hinanden.

Hvis ikke du allerede har læst e-bogen Kend din kæreste, så vil jeg varmt anbefale dig at hente dels den gratis udgave, men også at købe den fulde version. Den koster mindre end en menu på en lokal McDonald's, og du får nogle værktøjer, som kan gøre jer langt dygtigere til at favne og elske hinanden.

Resultaterne kommer ikke af sig selv. Jeg kender ingen som fejrer hverken kobber-, sølv- eller guldbryllup, som vil påstå, at det er nemt at nå dertil. Der vil altid være bump på vejen, men vi kendes på den måde vi håndterer disse bump, og her er det vigtigt, at lytte til dem, der kender disse bump, og er blevet klogere.

Medmindre naturligvis du er så klog, at du hellere vil gå gennem minefeltet alene. :-)

Rigtig godt nytår. Husk sikkerhedsbrillerne når du fyrer raketter af, og nyd nu alle traditionerne. Lige fra Dronningens nytårstale til 90 års fødselsdagen. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar