mandag den 7. september 2015

Huskede I kærligheden under sommerferien?

Hvis I husker tilbage, så skrev jeg en artikel "Husk kærligheden - også i sommerferien", som jeg håber I alle tog alvorligt. Det ER nemlig vigtigt, at dyrke kærligheden. Ikke bare det seksuelle, men så sandelig også at få talt sammen om de mål og de ideer I har for fremtiden.

Det er nemlig den slags snakke, som sikrer, at I bevæger jer fælles fremad. Ikke at I behøver at have de samme mål, men I respekterer hinanden nok til at kunne forene forskellige mål på en god måde, så I begge får den frihed I har brug for, samtidig med I så kan nyde den tid hvor I virkelig har hinanden nær.

Det er en yderst vigtig lektion, og alligevel er det et af de områder hvor rigtig mange går galt i byen. "Hvorfor vil han ikke have mig med til sine mandemøder?" siger den frustrerede kvinde, ganske som andre mænd måske tænker "Hvad mon de laver i mødegruppen?" Begge dele peger på en usikkerhed, som I slet ikke burde have, hvis I gav hinanden chancen for at forklare, hvorfor DU har brug for alenetid.

Det er ikke fordi manden ikke gider familien, at han gerne vil sidde og drikke irsk kaffe med sin kammerat, lige så lidt som kvinden er ude på at score en ny mand, bare fordi hun vil i byen med tøserne...

Skift selv kønnet ud, hvis det er mere relevant for dig. :-)

Anyway, giv hinanden friheden til at nyde tilværelsen. Det kommer flerfoldigt tilbage, præcis som jeg allerede har forklaret i min e-bog Kend din kæreste.

Nyd kærligheden derude i nær og fjern. Hvis du har husket mine tips, så er du godt på vej. Sagt i al beskedenhed, naturligvis. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar